Uitreikingen

In Prijs

Scholenvoorlichters in het zonnetje

Mart Keesmekers was aangenaam verrast toen hij de Ida Zilverschoon prijs overhandigd kreeg. Mart zet zich al een hele tijd met een enorm enthousiasme in als scholenvoorlichter. Op de scholen in het zuiden van het land hangen de kinderen aan zijn lippen om te leren over het werk van de Dierenbescherming in de breedste zin van het woord.

Saskia Thijssen (medewerker Dierenbescherming) en Mart Keesmaekers
Ook Atti van Tol, scholenvoorlichter in de ‘ regio’ Zuidwest, was sprakeloos toen zij de Ida Zilverschoonprijs 2018 kreeg voor haar gedane inzet op de scholen in het afgelopen jaar.

Rechts scholenvoorlichter Atti van Tol

Onmisbare kantoorvrijwilligers

Het team van kantoorvrijwilligers op het regiokantoor Noordwest worden door de vaste medewerkers op handen gedragen. Door de vele hand en spandiensten die zij elke week verrichten loopt het op rolletjes op het regiokantoor. Terecht kregen zij dit jaar de waardering van de Ida Zilverschoonprijs.

v.l.n.r. Linda van Tilburg, Elles de Jong, Marijke van Veen, Joke Keizer en Naomi Vaanholt

Vrijwilligers team Winschoten

Tijdens de afgelopen kerstborrel in het oosten van land werden de vrijwilligers van Dierenasiel Winschoten en de medewerkers van Dierenambulance Oost-Groningenverrast met een mooi kerstcadeau: de Ida Zilverschoon prijs. Met de uitreiking van de prijs werd de waardering voor dit geweldige team van bijna 75 mensen bekrachtigd. Het hechte team staat altijd voor elkaar èn de dieren klaar.

Team Winschoten

Trots

De Dierenbescherming is voor het uitvoeren van haar activiteiten voor een groot deel afhankelijk van de inzet van vrijwilligers. Wij zijn daarom zeer trots dat dit jaar vijf van onze teams de Ida Zilverschoonprijs kregen. Een mooie blijk van waardering voor hun nuttige en noodzakelijke werk. Het geldbedrag mag door het team naar eigen inzicht worden besteed. Aan alle vrijwilligers nogmaals: dank!