Donatie voor stichting Louterbloemen

In Donaties

Dierenzorgcentrum Louterbloemen heeft wederom een mooie gift ‘in de pocket’. Ditmaal kwam de Stichting Ida Zilverschoon op bezoek om Louterbloemen met een donatie te ondersteunen. Deze stichting, van Dordtse oorsprong, deelt jaarlijks een prijs uit aan persoon of organisatie die ‘zich positief onderscheidt op het gebied van de bescherming van dieren en/of het voorkomen en bestrijden van dierenmishandeling.’ Maar liefst 1000 euro werd er uitgereikt. Een welkome donatie uiteraard. De oproep om het inmiddels bekende hondje Pipi te helpen, was de aanleiding. Hondje Pipi is inmiddels geopereerd. Het pootje met verwonding is geamputeerd. Beheerster Mirjam Addiks van Louterbloemen vertelt in de video hoe het nu met haar gaat. Eveneens wordt er meer informatie over de stichting gedeeld.

(via: Dordt centraal)