Ida Zilverschoon Prijs 2018: Maak dierenwelzijn zichtbaar!

In Algemeen, Prijs

Is jouw kinderboerderij op een bijzondere manier bezig met dierenwelzijn? Heb je een geweldig voorbeeldproject voor bezoekers én voor andere kinderboerderijen? Stuur dan je project in voor de Ida Zilverschoon Prijs voor kinderboerderijen en maak kans op €2.500,- !

Dierenwelzijn is een belangrijk thema op de kinderboerderijen. Veel locaties zijn hier actief mee bezig: ze bouwen een waar paradijs voor hun kippen, trainen de varkens of geven op aantrekkelijke wijze voorlichting aan het publiek. Kortom: er zijn allerlei manieren om het goede voorbeeld te geven.

Meedoen kan op twee manieren:

• Stuur je project in voor 15 juni! Stuur de uitwerking van maximaal drie A4-tjes naar de vSKBN: secretariaat@vskbn.nl. Na de sluitingstermijn zal een nominatiecommissie, bestaande uit afgevaardigden van kinderboerderijen, voor 15 september drie projecten nomineren. Door het bestuur van Stichting Ida Zilverschoon wordt uit die drie inzendingen de winnaar gekozen en de prijs uitgereikt.
  • Heb jij belangstelling om eenmalig in de nominatiecommissie plaats te nemen, dan roepen we je op om je aan te melden via bovenstaand emailadres. Belangrijk: heeft jouw kinderboerderij een inzending gedaan om mee te dingen naar de prijs dan kan je helaas niet deelnemen aan de commissie.