Ineke Ralten verrast met Ida Zilverschoon-prijs

In Donaties, Prijs

Ineke Ralten heeft maandag 30 december 2013 de Ida Zilverschoon-prijs gekregen. Aan de prijs is een geldbedrag van 250 euro verbonden. Ralten ontving de prijs omdat ze zich op uitzonderlijke wijze heeft ingezet voor dierenwelzijn.

Ineke Ralten is onder andere coördinator van de Dierenambulance Noord en Midden Drenthe.

Op zeventien locaties in Nederland werden vrijwilligers van de Dierenbescherming maandag verrast met een cheque van 250 euro en een bos bloemen. Ze zijn allemaal uitgeroepen tot ‘Vrijwilliger van het jaar 2013’. De Dierenbescherming is ontzettend blij met al haar vrijwilligers en hoopt dat deze onderscheiding meer mensen stimuleert om vrijwilligerswerk te gaan doen.

Het was de eerste keer dat de prijzen werden uitgereikt door Stichting Ida Zilverschoon. De Stichting beheert een fonds dat wordt ingezet voor personen of organisaties die zich positief onderscheiden op het gebied van dierenwelzijn.

Bron: http://www.drenthejournaal.nl/nieuws/assen/303815/ineke-ralten-verrast-met-ida-zilverschoon-prijs.html